reklama

Video mesiaca (09/09): taková celá sametová

Žltý pes a sanet. Dve, zdanlivo nesúvisiace, slová. Ale čo dostaneme keď to spojíme? Výbornú pesničku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Túto pieseň som znovuobjavil špeciálne pri hľadaní videa pre tento príspevok. Už som mal rozpísaný text pre iné video ale na to si ešte dáky ten mesiac budete musieť počkať...

Sametová od skupiny Žlutý pes je u mňa hotovou klasikou. Príjemné, ľahké rytmy s priam hravou melódiou tvoria výborný podmaz pre samotný text. Spomienky na doby nie až tak dávno minulé zapĺňajú celú pieseň. Len tie spomienky... Dokonca aj u mňa, čo som vtedy ani v pláne nebol, ich akoby vyvoláva. Hold, spomienková pieseň, čo iné by som čakal? A čo iné by som písal? Radšej už nebudem kaziť atmosféru, vychutnaj si video.

Michal Matúšov

Michal Matúšov

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Život je pekný sám o sebe. A ešte krajší ho tvoríme! Ja vidím svet, v ktorom je celá Zem zjednotená a ľudia žijú v miery, choroby sotva existujú a ľudia žijú (veľmi) dlho, príroda je v bezpečí a väčšina ľudí žije vo vesmíre. Že svet nie je taký? No, taký svet je ešte v zárodku - a práve klíči! Zoznam autorových rubrík:  HudbaEsperanto, jazykyZo životaLetom svetom internetomNa pozretieVideo mesiaca (bývalý seriál)Wikipédia, Wikimédia

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu