reklama

Video mesiaca: leto ako má byť

Pridávam sa do diskusie o letnom počasí, tentoraz pomocou piesne.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Z mojej pravidelnej každomesačnej rubriky Video mesiaca sa akosi náhodou začína stávať každodvojmesačná, ani teraz som nezaviedol výnimku. Pravdu povediac radšej žijem v reálnom svete ako na blogu ale vynasnažím sa polepšiť :(

O skupine Hudba z Marsu som tu už raz písal takže predstavovať druhýkrát ich hádam nemusím. Vtedy som písal v chladnom októbry, teraz počas ani len popísať nejdem, raz záplavy raz horúčavy. V jednej takej horúčave som si bol pozrieť do Banskej Bystrice trh ľudových remesiel. Pravdu povediac, o žiadnom trhu som ani nevedel, prišiel som na koncert Žiarislava. Tento hudobník dokáže na koncerte človeka naozaj prekvapiť. Napríklad teraz vyhlásil, že začína oslavovať nadchádzajúce tisícročie, ktoré má byť v znamení extrémnych výkyvov počasia. A to tak, že koncertuje v najväčšom úpeku na poludnie. Mal pravdu, skoro sa nedalo vydržať, uvidíme ako vydržíme to nadchádzajúce tisícročie...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To som sa však rozpísal mimo tému. A na úvahy o nasledujúcej piesni mi ani čas neostal tak Vám len všetkým odkazujem: užite si leto, zoberte rodinu a choďte sa prejsť do lesa (chladný les v letnej horúčave má svoje čaro) a nájdite si nejaký voľný čas. Príjemné počúvanie!

Hudba z Marsu - Je to leto

Michal Matúšov

Michal Matúšov

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Život je pekný sám o sebe. A ešte krajší ho tvoríme! Ja vidím svet, v ktorom je celá Zem zjednotená a ľudia žijú v miery, choroby sotva existujú a ľudia žijú (veľmi) dlho, príroda je v bezpečí a väčšina ľudí žije vo vesmíre. Že svet nie je taký? No, taký svet je ešte v zárodku - a práve klíči! Zoznam autorových rubrík:  HudbaEsperanto, jazykyZo životaLetom svetom internetomNa pozretieVideo mesiaca (bývalý seriál)Wikipédia, Wikimédia

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu