reklama

Video mesiaca: končím so seriálom

Pred rokom som na blogu začal s voľnou sériou článkov pod názvom Video mesiaca. Táto séria dnešným dňom končí. Prečo a čo bude nasledovať si prečítajte v článku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Koncom augusta minulého roku som na blogu oznámil sériu článkov, v ktorých budem predstavovať zaujímavé hudobné videá. Od začiatku som vedel, že tá séria nebude nekonečná, že raz s ňou seknem. Nečakal som však, že tak skoro.

Cieľom bolo podeliť sa s vami o moju radosť z hudby a tešiť sa z rozdávania radosti. Zo začiatku to bolo presne takéto a písanie ma napĺňalo. Neskôr, z rôznych dôvodov, som písal čoraz zriedkavejšie a čoraz viac z nutnosti. Nútenie zabíja radosť a tá sa stratila aj v tejto sérii. Nútenie a strata pôvodných cieľov viedli k tomu, že som sa rozhodol so sériou Video mesiaca skončiť. V písaní blogu pokračujem, tiež asi budem stále písať o zaujímavých hudobných videách a hudbe všeobecne, ale už len vtedy, keď to budem silne chcieť a bude ma to tešiť :D teda tak ako to má byť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Na koniec krátka štatistika:

Počas 12 aktívnych mesiacov (august 2009 - júl 2010) som napísal o 9 piesňach.

august 2009

I.C.Q. - Příroda

september 2009

Žlutý pes - Sametová

október 2009

Hudba z Marsu - Skakamarátka

november 2009

John Lennon - Imagine

december 2009

Žiarislav a Bytosti - Stúpaj, stúpaj

január 2010

Smola a Hrušky - Na čom záleží

február 2010

barevný nátěr - ležérně natažená

apríl 2010

Martin & la talpoj - Pli ol nenio

júl 2010

Hudba z Marsu - JETOLETO

Michal Matúšov

Michal Matúšov

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Život je pekný sám o sebe. A ešte krajší ho tvoríme! Ja vidím svet, v ktorom je celá Zem zjednotená a ľudia žijú v miery, choroby sotva existujú a ľudia žijú (veľmi) dlho, príroda je v bezpečí a väčšina ľudí žije vo vesmíre. Že svet nie je taký? No, taký svet je ešte v zárodku - a práve klíči! Zoznam autorových rubrík:  HudbaEsperanto, jazykyZo životaLetom svetom internetomNa pozretieVideo mesiaca (bývalý seriál)Wikipédia, Wikimédia

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu