reklama

Video mesiaca (11/09): predstav si

Predstav si čo všetko sa dá robiť! Predstav si svet v ktorom sa dá kvalitne žiť a nie len prežívať. Predstav si... Dobre, možno ma Svetový pochod za mier a nenásilie trocha rozhovoril ... ale predstav si...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Aj týmto článkom vyjadrujem svoju podporu
Svetovému pochodu za mier a nenásilie
Pripojiť sa môežš aj ty.

Ako som už minule písal, prednedávnom prešiel Prahou Svetový pochod za mier a nenásilie. Samozrejme, takáto akcia sa nekoná každý rok tak som prišiel, veď Praha nie je ďaleko. Potešilo ma, že som tam mal kamošov, esperantistov z Prahy. A tak sme sa stretli dva motori medzi slovenskými a českými esperantistami, čo sa Pochodu týka, veď mier a esperanto majú toľko spoločného. O tom všetkom ale trocha neskôr...

Program bol výborný ale teraz spomeniem len jednu jeho časť, pieseň Imagine, ktorú napísal John Lennon. Pieseň sme na celom námestí spievali spoločne, pokúsili sme sa o rekord v tomto "mierovom karaoke". Neviem však či o český alebo Guinessov, počul som obe verzie. Dve verzie som počul aj na priebeh tohto karaoke. Raz sa vravelo, že sa bude spievať len raz a všetci spolu, potom, že najprv len ČeskoSlovenská SuperStar a Harlem Gospel, my by sme sa pripojili neskôr... Ale ako som napísal, to preberiem neskôr.

Pochodu ďakujem za pripomenutie tejto výbornej piesne, na dlhý čas som na ňu úplne zabudol. Pritom je to hymna mierových aktivistov o nádhernom svete ktorý tu môže byť, treba si len ho predstaviť a ísť za ním... A už nejdem slovami rušiť atmosféru a nechám ťa vychutnať si pieseň. Predstav ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Slová piesne aj s českým prekladom sú na stránke Mírparty

Michal Matúšov

Michal Matúšov

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  6x

Život je pekný sám o sebe. A ešte krajší ho tvoríme! Ja vidím svet, v ktorom je celá Zem zjednotená a ľudia žijú v miery, choroby sotva existujú a ľudia žijú (veľmi) dlho, príroda je v bezpečí a väčšina ľudí žije vo vesmíre. Že svet nie je taký? No, taký svet je ešte v zárodku - a práve klíči! Zoznam autorových rubrík:  HudbaEsperanto, jazykyZo životaLetom svetom internetomNa pozretieVideo mesiaca (bývalý seriál)Wikipédia, Wikimédia

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu